Slechts 27% van de millennials denkt dat frequent flyer-punten op creditcards de moeite waard zijn.

Het is een vraag die ik tegenwoordig veel wordt gesteld: is er een reden om frequent flyer-punten te verzamelen als het bijna onmogelijk is om ergens buiten Australië te vliegen?

 

Ik ben geneigd om ‘ja’ te zeggen, maar ik ben een tragische puntenverslaafde. Viabuy creditcards aanbod is goed.

 

Recent onderzoek van J.D. Power suggereert dat jongere Australiërs frequent flyer-beloningskaarten gebruiken en in plaats daarvan andere soorten creditcardloyaliteitsprogramma’s prefereren.

 

 

De Banking Industry Insight van het bedrijf benadrukt dat we nog steeds graag een soort beloning willen ontvangen wanneer we winkelen. tips om een creditcard aan te vragen is handig.

 

De focus van het onderzoek lag op de vaak verguisde millennialgroep, hier gedefinieerd als kaarthouders tussen 18 en 39 jaar.

 

42% van die groepswaarde beloont creditcardbeloningen, waardoor het de meest populaire reden is om een ​​kaart te gebruiken na eenvoudig gemak.

 

Frequent flyer-punten zijn echter niet de meest populaire keuze voor deze groep. Bovenaan de lijst staan ​​cashbeloningen en cashback, gewaardeerd met 27%. Cadeaubonnen of kaarten volgen op de voet met 23%, met punten / mijlen voor luchtvaartmaatschappijen op de derde plaats met 17%.

 

Dat sluit aan bij een andere belangrijke bevinding van het onderzoek: 37% van die kaarthouders is van plan in de toekomst over te stappen op een nieuwe kaart. Op deze nummers is het mogelijk geen frequent flyer-kaart.

 

Welke soorten beloningen u ook kiest, er zijn twee belangrijke strategieën om te volgen.

 

Zorg er ten eerste voor dat u uw saldo elke maand betaalt. Zodra u rente begint te betalen over uw creditcard-saldo, krijgt u niet de volledige waarde van beloningspunten (of cashbacks, kom daar naar toe).

 

Ten tweede, controleer regelmatig uw kaartkeuze. Aanbiedingen veranderen in de loop van de tijd en wat een jaar geleden voor u werkte, is nu misschien niet de juiste keuze.