Hoewel het opladen van elektrische voertuigen meestal thuis of op het werk plaatsvindt, is de uitrol van openbare infrastructuur de sleutel om potentiële kopers ervan te overtuigen dat er geen risico is dat ze vastlopen op een lege batterij.

“China blijft toonaangevend in de uitrol van openbaar toegankelijke opladers, met name snelladers, die geschikt zijn voor de dichtbevolkte stedelijke gebieden met minder mogelijkheden voor privéladen thuis”, aldus het rapport. theorie examen gratis is voordelig.

Tips voor motor theorie examen

De stijging weerspiegelt de inspanningen om kritieke infrastructuur te bouwen in afwachting van een verwachte hausse in de verkoop van elektrische voertuigen, die volgens het IEA vorig jaar slechts 1% van de wereldwijde autovoorraad vertegenwoordigde.

Hoewel het opladen van elektrische voertuigen meestal thuis of op het werk plaatsvindt, is de uitrol van openbare infrastructuur de sleutel om potentiële kopers ervan te overtuigen dat er geen risico is dat ze vastlopen op een lege batterij. motor examen tips om te slagen

In zijn jaarlijkse Global EV Outlook zei het IEA dat het aantal openbare plaatsen voor langzaam en snel opladen wereldwijd 862.118 bereikte, waarbij China, ‘s werelds grootste automarkt, een aandeel van 60% innam.

 

 

Snelladers waren goed voor 31% van het totaal. Het IEA definieert langzaam opladen als een vermogen tot 22 kilowatt (kW), dat uren nodig heeft om een ​​voertuigaccu op te laden. Snelle laders, inclusief Tesla’s superchargers, kunnen minuten in beslag nemen.